Merepek Si Kerepek

Monday, January 31, 2011

Bundle Uptown Kelana Jaya




Salam N Greeting,



For the for 1st time, Kitaorg akan membuka bundle di Uptown Kelana Jaya.
lokasi dia sebelah stadium kelana jaya (Carpark lot tuh)..

later aku akan post pic barang2 bundle yg akan kitorg jual..
apapen, ramai datang bawak kaum p kedai aku...

Gerai kami bernombor K18...Pelbagai barangan bundle dari US,Japan,Korea seperti baju lelaki perempuan,kemeja lelaki,jeans lelaki,perempuan,beg perempuan.t shirt perempuan dan mcm2 lagi
jemput2 datang.Insyallah harga terbaik dari ladang...adeh..@@!

for sure, ktrg cuba bagi harga diskaun yg kaw2...insyaallah..



Chills,
P.

p/S:1st feb 2011 = birthday aku + birthday bisness + hari wilayah persekutuan + hari kereta pertamaku.senang hafal

10 comments:

Ekin said...

all the best syg..moga syg bwk untung byk2x...luv u..=)

Anonymous said...

tq2...kasi promote lebeh sket..

-kaiban- said...

selamat berniaga dr kami ...krew2 uptown kena sabar dulu bro tempat boleh meletup tp kena ambil masa.

Unknown said...

Bro...sy kedai H8 bleh lepak2 ... www.zoomartis.net my web :) ..malam ni berniaga ke ?

Ikmal said...

Salam...nak tanya kat sana ada tapak kosong lg ke?kalau ada bole email saya x di nizamscott@gmail.com

aeman said...

meh la datang K2 lepak...
hehehe

ZoomArtis said...

OK bro...ada masa malam ni dtg sana bleh lepak2

P. said...

kte lepak depan karoke...layan dangdut boss....

Unknown said...

Hahaha...Permit dah dapat..nama aku tak der...demm

www.zoomartis.net

P. said...

wtf...pesal plak nama tarak...organizer bikin panas...
kite bakor...