Merepek Si Kerepek

Monday, June 9, 2008

Gaban vs Kesatria Baja Hitam

tajuk bikin gempak je...tapi agak2 klu dorg gaduh sape yg menang??..
dua2 ni la yg pemangkin kepada generasi rempit skang...sbb dua2 bawak moto yg ranggi..
but if we r notice ade satu moto ranggi kat mlaysia nie...ble merempit je dia akan bbunyi:
"Mat kool, mat kool kawan ku, mari kita beli mat kool,...."(lupe dah, ade sape2 tau sambungan dia?)..telinga aku ni berbulu je ble dengar bunyik tuh sejak lepak kat klang lama nie..tiap2 ari..huh!
berikutan kesan minyak yg melamung...aku rase sure ais krim pun naik harge gak..

11.00 am
arini aku wat presentation utk wat blog and game kat Khazanah Nasional KLCC..first time naik kat menara berkembar tuh...wooo....sejarah...tapi aku xberkesempatan nak tengok permandangan dr tingkat 37 tuh..sbb aku focus kpd presentation aku tuh...kat situ aku diperkenal kepada miss jehan and mr mustaqim..mereka interested ngan projek aku tuh...canteekkk...aku akn wat yg terbaik utk project tersebut...Focuss...tap2...

1.00 pm
aku kena kejar plak utk interview aku kat Phileo damansara....punyelah besar n byk company kt situ..mcm biasa la..aku sesat lagi..tanye gurad pun, guard bg direction yg salah sebab dorg bangla ke myanmar ntah...(aku tanye 4 org guard)..last skali aku tnye sorg akak tuh (mcm lebih muda dr aku je).."mmm...saya rase awak dh salah tempat...ni phileo 2..kene jalan skit baru jmpe phileo 1"..okies aku pun jalan smapi bpeluh2..hampes nye guard..aku dh btul apesal tunjuk tempat lain td...maka interview pun bermula...last skali aku ckp"i think i did really bad in my interview"..so conclusion kat situ sure dapat agak kan..ni semua sebab aku tamak nk kejar sana dan sini..
xpe, at least aku da ade satu projek utk Khazanah....woo...aku dh jd freelance??...wooo...

4.00 pm
aku balik umah..emmm..ade bunyi org mandi...sape yg ponteng keje arini??..xpe2..kita tnggu dan lihat...eh xkuar2 lg...aku makan dlu nasik kandaq nie..."krekk........"pintu bilik mandi terbuka..
roomate aku..zakaria xpegi keje...persepsi aku pun melonjak(refer kat post previous)...
tapi rupa2nye dia xbleh kuar rumah sbb pintu terkunci..dia pun xde kunci..rase2 sape yg salah?
sape sokong aku salah angkat tangan....sapa sokong Z salah angkat kaki...

5.08 pm
aku tengah tulih blog nie..

Conclusion:
1)klu nk gi interview tuh...kena make sure btul2 post ape yg nk apply..kaji service or bisnes psl company tuh..
2)setiap penghuni rumah wajib memiliki kunci rumah...lol...
3)aku ngantuk...zzzzzzz

3 comments:

rainz said...

hoh? sian kat Z..hoh? sape salah?hahaha...lolz..

P. said...

uh sian kt z plak??
sepatutnye kena sian kat aku..
penat2 balik cr keje kena bebel..
baik xpayah balik..huh!

ain fadzal said...

kan best bile hidup kita ade doraemon kan?


xyah susah2 nak pikir2 jauh2 nih..